Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2013 23:58 - Бяс
Автор: rokset Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1733 Коментари: 0 Гласове:
1



               Моля ви! Не точно днес. Не ме заливайте с фалшивите си усмивки и учтивите си въпроси.  Сякаш нещо от мен ви интересува. Сякаш много ви дреме, кой съм и как се чувствам. Просто един силует, приличащ на човек, който събужда стандартните реакции на незаангажираща учтивост.
              Моля ви ,не точно днес...Затворете си голямата уста и ме погледнете! Ако поне малко се вгледате ,ще видите зад стъклените ми очи безумието ,което ме изпълва.И яростта ,готова да избликне в насилие.Ако имате някакво чувство за самосъхранение ,кожата ви ще настръхне и ще се отдръпнете ужасени. Занемели от ненавистта ,която излъчвам ,ще си подвиете опашката ,като наритано псе. Защото това е един от онези дни ,в които лудостта ме изпълва и преградите на животното в мен ги няма. И търся друг подивял звяр ,с когото  впили кървави зъби във вратовете си , да изцедим беса  .......
            Моля ви ,не точно днес...Утре отново ще се срещнем и ще говорим нелепици. Безплатната учтивост и милата незаинтересованост на ежедневното лицемерие . Даровете на една гнила цивилизация, към едно хилаво и изнежено човечество.
            Но не днес , утре.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rokset
Категория: Други
Прочетен: 134165
Постинги: 70
Коментари: 94
Гласове: 1186
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031