Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2013 14:40 - БОЛКА
Автор: rokset Категория: Други   
Прочетен: 1975 Коментари: 5 Гласове:
9



Разяжда те. Потъва в теб ,като блестящи  капки  кипнало желязо. Стърже бавно – разстроена цигулка виеща плачливо ,а после скача – тъмен лигав звяр раздиращ плът.  Гризе по голите ти нерви и впива зъби ,късайки  до костите. За миг стаява .Стоиш невярваща  .Вцепенено  . Помниш. Свиваш се ембрионално в убежище от очакване,но знаеш - лъжата продължава твърде  дълго. Ще умреш задушена от самота.Не можеш да избягаш от себе си .Няма убежище от собствената памет.Задушена от спомени , се извличаш от бърлогата си.Светът е толкова плашещо място.Бавно отиваш при другите.  Същите тези други ,които слепи в собствения си егоизъм ,вървят през живота и нанасят раните в душата ти.Отваряш дупките в съзнанието си ,за да поемат още удари ,и още ,и още..          Докога? Обърни се навътре към себе си.Потъни дълбоко под океаните от самоненавист. Гмурни се под морето от спомени.Под пластовете предрасъдъци . Задълбай под всичко ,което си ти.Там е моят подарък за теб. Неочаквано нещо ще се раздвижи, ще се промени.Във виолетовата чернота ще усетиш пробуждането на демона. Първичната човешка сила и воля за живот ще бликне от теб в урагани от омраза и ярост.В бури от радост и щастие.В лудост от любов.          Хайде ставай! Хвърли всичката тази лудост върху мен.Ще ти върна логика и доказателства.Ще ти върна думи.Ще ти върна болка. Ще паднеш пак ,но не се отказвай .Хайде ставай ! Хвърли по мен омразата си ! Хвърли по мен любовта си! Те са подарък за мен.Те ще ме накарат отново да мечтая .Те ще ме накарат отново да чувствам. Те ще ме накарат отново да съм Човек.


Тагове:   болка,   демон,   подарък,   убежище,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jenyivanova - .........
12.12.2013 09:06
Написано...всъщност, хареса ми...
Не връщайте болката - разделете я...боли по-малко, поне наполовина :)
поздрави!
цитирай
2. rokset - jenyivanova - .........
16.12.2013 05:26
Не знам дали съм успял да изразя точно това ,което исках. Провокира ме една песен -asylum- означава и убежище ,и лудница. Замислих се ,колко често ,когато сме наранени, се свиваме в своето убежище и вием с болката си . Превръщаме собствената си душа в лудница и затвор ,само за да не нараним хората около нас. И пак , и пак.. Един омагьосан кръг на трупане на болка и вина .....А трябва да го разбием.....
цитирай
3. joysii - О, динамично, зареждащо!Омраза, ...
09.01.2014 16:49
О, динамично, зареждащо!Омраза, ярост, радост, любов, болка...без тях не може. Ако липсват, сме просто едни безсърдечни създания покрай които нещата от живота се случват, но не ги докосват.
цитирай
4. rokset - joysii
10.01.2014 13:36
Незнам дали си забелязала ,как мачкаме и зарявяме чувствата , за да сме разумни и да не изглеждаме зле пред другите.И така ,докато не станем наистина безчувствени.
цитирай
5. tanya7713 - Когато те боли и искаш сам да ...
02.02.2014 09:42

Когато те боли
и искаш сам да паднеш,

когато те боли
и искаш да те няма...
Нагоре взор вдигни и виж-
там болката е една измама...
Когато си помислиш, че това е краят
и на силите пределът е дошъл-не се търпи...
отново взор вдигни, пак там- в безкрая
и сили от небитието почерпи!
Осеян е с въглени и отчаяния
на битието пътят...
Но нима ще позволиш на някакви терзания,
духът ти да сломят?!
Когато те на кръст разпъват хиляди въпроси,
когато луташ се и сам не знаеш ти какво си?
Нагоре погледни и в безкрая себе си открий!
/неизвестен автор/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rokset
Категория: Други
Прочетен: 134656
Постинги: 70
Коментари: 94
Гласове: 1187
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930